Przygotowanie strony WordPress pod SEO
Jedną z najpopularniejszych wtyczek do optymalizacji treści strony na WordPressie jest Yoast SEO. Wtyczka ta w bardzo intuicyjny sposób wskazuje, jakie elementy strony internetowej warto dopracować, żeby była lepiej odczytywana przez roboty Google.
Z poradnika dowiesz się
Główne funkcje wtyczki Yoast SEO
Wtyczka Yoast SEO jest darmowa i bardzo skuteczna. Jej atutem jest prostota w zastosowaniu. Do głównych funkcji wtyczki należą: zarządzanie meta tagami, tagiem title oraz metarobotami.
Yoast SEO jest dostępne w repozytorium wtyczek WordPress.
Jak działa Yoast SEO?
Po instalacji Yoast SEO na liście wpisów i stron pojawiają się dodatkowe kolumny z "lampkami". Ich działanie (kolorystyka) idealnie obrazuje, które zagadnienia wymagają poprawy. Kolor zielony oznacza poprawnie zoptymalizowany tekst, pomarańczowy o konieczności wprowadzenia poprawek, czerwony zaś o potrzebie wielu dużych zmian. Pozostaje jeszcze kolor szary, który symbolizuje, że nie została ustawiona fraza kluczowa do optymalizacji.
W edycji wpisu lub podstrony znajduje się dodatkowy panel od Yoast SEO. Za pomocą niego można podglądać podstrony w Google oraz dokonywać jego pełnej edycji. Można w nim dodać tytuł lub opis strony tylko na potrzeby wyników wyszukiwania.
Alternatywa do wtyczki Yoast SEO
Ciekawostka: dobrą alternatywą do wtyczki Yoast SEO jest inna równie dobra i popularna wtyczka o nazwie All in One SEO Pack, darmowa i dostępna w repozytorium WordPress.
Jak oceniasz ten poradnik?
Dziękujemy za Twoją opinię!Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści
Więcej poradników o stronach internetowych
Powszechnym jest fakt, że kolorom można przypisać ogólne znaczenie. Koncepcja, czy też definicja kolorów jest przestrzegana zwłaszcza w biznesie. Należy jednak pamiętać, że ujednolicone znaczenie kolorów działa tylko w obszarach nacechowanym znacznym podobieństwem kulturowym. Np. kolor biały w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej kojarzony jest z nieskazitelnością, niewinnością i czystością, natomiast w Azji, a przede wszystkim w Chinach i Japonii kolor ten jest powszechnie używany w uroczystościach żałobnych.
20.04.2015Marketing internetowy jest szczególnym rodzajem marketingu, czyli działań ukierunkowanych na wsparcie sprzedaży produktów i usług przy wykorzystaniu różnorodnych metod i technik działania. Domena działania marketingu internetowego jest jednak nieco szersza, a zakres zainteresowania obejmuje również kreowanie wizerunku firmy w Internecie.
08.09.2022Wielu przedsiębiorców, jak i osób prywatnych, chcąc złożyć zamówienie na stronę internetową, zastanawia się, dlaczego identyczny projekt, który przekazał tym samym firmom, potrafi kosztować w jednej z nich 1500 zł, a drugiej 4000 zł. Reguła "im droższe, tym lepsze" nie ma tutaj zastosowania. Natomiast jeżeli wymagamy prawidłowego funkcjonowania i pozycjonowania strony w wyszukiwarkach, to nie warto na tym oszczędzać.
02.11.2020Reklama w wyszukiwarce Google to niewątpliwie jedno z najlepszych narzędzi do pozyskiwania klientów, ponieważ charakteryzuje się tym, że to właśnie klient sam wyszukuje informacje na dany, konkretny temat. Wszystko tak naprawdę zależy od intencji użytkownika - to, czy kliknięcie będzie powodowało konwersję, czyli - na ludzki język - sprzedaż lub inną realizację naszego celu biznesowego, takiego jak np. pozyskanie do potencjalnego klienta numeru telefonu, wykonanie przez niego połączenia czy wypełnienie formularza kontaktowego z prośbą o kontakt z nami.
02.03.2017Firmy, które świadczą usługi w różnych branżach, powinny wziąć pod uwagę działanie na Oferteo. Portal ten łączy osoby, które szukają Wykonawcy jakiejś usługi ze specjalistami, którzy ją wykonują. Jest tu zarejestrowanych ponad 530 tys. firm. Miesięcznie trafia tu prawie 200 tys. zleceń. Tym samym Oferteo jest największą w Polsce internetową platformą dla rynku usług, osiągając w nim ponad 60-procentowy udział. Dlaczego jeszcze warto działać na Oferteo? Sprawdź!
26.08.2022Pytanie postawione w tytule tego artykułu na pewnym etapie prowadzenia firmy zadaje sobie każdy przedsiębiorca. Niestety, nie ma na nie jednoznacznej odpowiedzi. Dla jednych strona internetowa to wizytówka w sieci, natomiast dla innych jest to kanał sprzedażowy, gdzie klienci mogą kupować i płacić za produkty oraz usługi.
14.06.2022